Garancijska izjava BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje, Savinjska cesta 30, 3331 Nazarje, Slovenija
Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku 2 let, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.
Za zamenljive akumulatorske baterije in polnilnike in pribor, ki so dobavljeni skupaj z aparatom, je garancijska doba 1 leto od dobave blaga potrošniku brez možnosti podaljšanja.
V primeru uporabe blaga v poklicne ali pridobitne namene oziroma v namene, ki presegajo običajno rabo aparata v gospodinjstvu, ali če aparat uporablja oseba, ki v skladu z veljavno zakonodajo ni opredeljena kot potrošnik, znaša garancijski rok 1 leto od dobave blaga.
Dajalec garancije se obvezuje, da bo pokril vse stroške za odpravo okvar in tehničnih pomanjkljivosti, ki bi nastale ob normalni in pravilni (v skladu z navodili) uporabi blaga v času, za katerega daje garancijo.
Pravice potrošnika
Če blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je dajalec garancije ali njegov pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora dajalec garancije potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje dajalec garancije ali njegov pooblaščeni servis obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Če dajalec garancije ali njegov pooblaščeni servis v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od dajalca garancije ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Ne glede na pravice potrošnika, navedene v prvem, drugem in tretjem odstavku tega razdelka garancijske izjave lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od dajalca garancije, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim dajalec garancije izda nov garancijski list.
Dajalec garancije oziroma njegov pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.
Če dajalec garancije ali njegov pooblaščeni servis potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Pogoji za uveljavljanje garancije
Potrošnik lahko uveljavlja zahtevke iz naslova garancije v garancijski dobi s predložitvijo originalnega računa, s katerega sta razvidna prodajalec in datum dobave izdelka.
Dajalec garancije ne jamči za okvare, povzročene pri transportu po izročitvi izdelka, za okvare zaradi nepravilne montaže ali nepravilnega vzdrževanja, mehanične okvare, ki jih povzroči uporabnik izdelka, za okvare zaradi prenizke ali previsoke napetosti ali pomanjkanja vode in tiste, ki nastanejo zaradi višje sile.
Garancijska doba začne teči z datumom dobave blaga potrošniku.
Garancijska doba se podaljša za čas, ko potrošnik zaradi servisnega popravila blaga ni mogel uporabljati.
Za uveljavljanje pravic iz te garancije mora potrošnik napako in zahtevo za odpravo napak prijaviti servisni službi dajalca garancije.
Potrošniku so na voljo naslednje možnosti za stik:
- po telefonu ali,
- preko spletnega orodja za rezervacijo servisnega posega, ki ga potrošnik najde na spletni strani blagovne znamke.
Potrošnik lahko ustrezne kontaktne podatke najde s pomočjo QR kode na servisnem letaku »Servisni kontakti in garancijski pogoji«, ki je priložen blagu.
Zahtevku mora potrošnik priložiti potrdilo o nakupu/račun, iz katerega je razviden datum dobave blaga.
Blago, ki ga je mogoče razumno prevažati (npr. v osebnem avtomobilu) in za katerega je zahtevano garancijsko popravilo s sklicevanjem na to garancijo, je treba dostaviti ali poslati najbližjemu pooblaščenemu servisu dajalca garancije. Male gospodinjske aparate lahko potrošnik odda tudi pri trgovcu, kjer je blago kupil. Popravila na kraju namestitve lahko potrošnik zahteva le za blago v stacionarnem (nepremičnem) delovanju.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača dajalec garancije.
Čas zagotovljenega servisiranja s popravilom, vzdrževanjem, nadomestnimi deli in priklopnimi aparati je 3 leta po izteku garancijske dobe.
Prodajalec (firma in sedež prodajalca) ter datum izročitve blaga potrošniku sta razvidna z originalnega računa, ki ga prodajalec izda ob nakupu blaga.
Ozemeljska veljavnost
Ti garancijski pogoji veljajo za izdelke kupljene in v uporabi v Republiki Sloveniji.
Če je izdelek poslan in v uporabi v drugi EU/EFTA državi (»namembna država«) in izpolnjuje tehnične zahteve (npr. električna napetost, frekvenca, vrste plina itd.) namembne države ter je primeren za njene okoljske pogoje, bodo veljali garancijski pogoji namembne države, če imamo v tej državi servisno mrežo.
Garancijske pogoje lahko zahtevate od zastopnika v namembni državi.
Če je izdelek poslan v države izven EU/EFTA, garancijski pogoji postanejo neveljavni.
Pravice potrošnika iz obveznega jamstva za skladnost blaga
Potrošnik ima zakonsko pravico, da zoper prodajalca v primeru neskladnosti blaga brezplačno uveljavlja jamčevalne zahtevke. Ta garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga.