Skip to content
Hišni aparati
Prijavite se / Registrirajte se

Pogosta vprašanja o funkciji Home Connect

Novi hišni aparati Bosch z možnostjo Home Connect v vašem domu odpirajo povsem nove možnosti. Zdaj lahko vse vaše aparate povsem priročno nadzirate in z njimi upravljate na daljavo s pomočjo pametnega telefona ali tablice, s čimer bo zagotovljeno še lažje vsakdanje življenje – in seveda tudi popolni rezultati.

Kdaj bodo v trgovinah na voljo aparati s tehnologijo Home Connect?

Prvi pomivalni stroji in pečice Bosch in Siemens s tehnologijo Home Connect so bili v trgovinah na voljo že decembra 2014. Leta 2015 so sledili hišni aparati iz kategorij pralnih strojev, sušilnih strojev in hladilnikov. Spomladi 2016 smo lansirali popolnoma avtomatske kavne aparate, ob koncu istega leta pa še kuhinjske nape in kuhalne plošče s tehnologijo Home Connect.

Lahko s tehnologijo Home Connect opremim svoje obstoječe aparate?

Ne. Nadgradnja in naknadno nameščanje aplikacij sta težavna iz naslednjih razlogov: naknadna namestitev je vedno manj optimalna v primerjavi z rešitvijo, ki je načrtovana že od samega začetka, in je obenem tudi sorazmerno draga. Poleg tega so hišni aparati podvrženi posebnim varnostnim ukrepom, ki jih je treba upoštevati in preveriti tudi ob zamenjavi elektronskih komponent na domu.

Je možno v sistem Home Connect vgraditi druge elemente, kot npr. osvetlitev ali gretje?

To trenutno ni del našega načrta, saj se osredotočamo le na integracijo hišnih aparatov vseh naših blagovnih znamk v eno samo aplikacijo. Kljub temu smo vedno odprti za nove stvari, kar pomeni, da je našo opremo in celoten sistem Home Connect možno integrirati v druge sisteme avtomatizacije doma. Za integracijo termostatov in detektorjev dima je prvi korak prava odločitev. Poleg tega Home Connect dela tudi na razvoju paketa za razvoj programske opreme (SDK), da bi se partnerji lažje povezali na naš sistem.

Je dostop do aparatov možen z več naprav hkrati?

Da, dostop do hišnih aparatov je možen z več naprav hkrati. Prvi, ki se poveže z našim hišnim aparatom, je "super uporabnik", ki ima določene pravice in lahko npr. odstrani druge uporabnike z aparata. Na splošno ima prioriteto pri neposrednem nadzoru aparata.

Obstajajo kakšne minimalne zahteve glede Wi-Fi usmerjevalnika?

Sistem Home Connect deluje z vsemi standardnimi Wi-Fi usmerjevalniki, ki so na voljo na trgu in delujejo z običajnimi pametnimi napravam (pametni telefoni, tablice). Iz varnostnih razlogov mora biti Wi-Fi omrežje šifrirano (WPA oziroma WPA2 šifriranje). Če vaše Wi-Fi omrežje ni šifrirano, svojega aparata ne boste mogli registirati. Tako je uporaba funkcije Home Connect kar najbolj enostavna in tudi najbolj varna za uporabnika.

Kaj pa varstvo podatkov in informacijska varnost?

Za Home Connect smo ustvarili in uvedli celostni varnostni koncept. To vključuje tudi redne preglede sistema s strani profesionalnih hekerjev. Uporabljamo najsodobnejšo tehnologijo šifriranja in neodvisne srokovnjake redno prosimo, naj temeljito testirajo naš sistem. Za aplikacijo Home Connect smo prejeli TÜV-TRUST-IT pečat zaupanja vredne aplikacije "Trusted App". V sklopu pečata je zajeto šifriranje in varstvo podatkov v skladu z nemškim zveznim zakonom o varstvu podatkov in tudi pregled internih in eksternih smernic o skladnosti.

Kakšne so značilnosti posebnega varnostnega koncepta Home Connect?

Varnostni koncept Home Connect sestoji iz vrste ukrepov, ki se uporabljajo za specifične komponente sistema Home Connect (hišni aparat, aplikacija, komunikacijski modul, strežnik Home Connect itd.) in tudi njihove vmesnike: izmenjava podatkov temelji na protokolu Home Connect. Na strežniku Home Connect se shranijo le bistveni podatki. V osnovi se podatki, ki nastanejo pri uporabi aparatov s funkcijo Home Connect, ne bodo združili s podatki od registracije v aplikacijo Home Connect, kar poveča varnost podatkov za uporabnike. Komunikacija je možna le prek šifriranih omrežij; varnostni certifikati, požarni zid na strežniku in zaščita z geslom za aplikacijo Home Connect zagotavljajo dodatno varnost.

Lahko preprečim, da bi moj aparat pošiljal podatke?

Nekatere funkcije so odvisne od statusa povezanosti aparata na strežnik. Seveda se lahko prosto odločite, če boste dodatne funkcije, ki vam jih aparati z omrežjem ponujajo, uporabljali ali ne. Aparati bodo pošiljali in prejemali le podatke, če sami tako izrecno želite, pri čemer jih lahko tudi ustrezno nadzorujete.

Lahko svoje podatke izbrišem? Sem lahko prepričan, da bodo ti podatki povsem izbrisani?

Da, lahko ste prepričani, da bodo ti podatki povsem izbrisani. Hišni aparat je možno ponastaviti na tovarniške nastavitve. Na ta način se vse omrežne nastavitve in računi ločijo od aparata. Vaš račun Home Connect lahko s pomočjo aplikacije kadar koli izbrišete, tako da kliknete na tipko za nastavitve. Da bi izbrisali poverilnice na strežniku Home Connect, lahko enostavno pokličete službo za pomoč uporabnikom Home Connect. V osnovi se vsi podatki o vaši uporabi avtomatsko izbrišejo po 10-ih dneh.

Bo za aparate na voljo tudi LAN vmesnik?

Ne, povezave LAN trenutno nimamo v načrtu, saj Home Connect za izmenjavo podatkov uporablja Wi-Fi omrežje. Zelo kompleksno bi bilo namestiti kabel LAN za vsak aparat. Odločili smo se za uporabo Wi-Fi tehnologije, ker je zdaj na voljo v skoraj vsakemu gospodinjstvu in omogoča neposredno komunikacijo med mobilnimi napravami in hišnimi aparati.

Kakšno opremo potrebujem za delovanje tehnologije Home Connect?

Razen aparata s tehnologijo Home Connect, pametne naprave z aplikacijo Home Connect in Wi-Fi usmerjevalnika, dodatne opreme ne potrebujete.

Moj hišni aparat ima slab Wi-Fi signal, ker je precej oddaljen od Wi-Fi usmerjevalnika. Ali to pomeni, da ne morem uporabljati tehnologije Home Connect?

V tem primeru je na voljo več možnosti. Moč vašega omrežja lahko povečate z ojačevalcem omrežja. Če ojačevalec omrežja namestite med hišni aparat in usmerjevalnik, bo signal brezžičnega interneta na primer brez težav dosegel tudi kletne prostore. Druga možnost je uporaba prenosa signala po električnem omrežju, s katerim se hišne aparate poveže z internetom. Na internet se lahko tako neposredno povežete z vašim na omrežje povezanim aparatom in ga tako upravljate. Naša ekipa za pomoč strankam vam bo z veseljem svetovala glede obeh primerov in vam pomagala s kakršno koli strojno opremo, ki bi jo potrebovali.

Kako vem, ali bo signal dosegel območje, kjer je nameščen moj aparat?

Na voljo so aplikacije, kot je Wi-Fi Analyser, ki jih lahko uporabite za preverjanje signala na območju, kjer stoji vaš aparat. Za preverjanje signala, kjer stoji vaš aparat, lahko uporabite tudi vaš pametni telefon ali tablico.

Koliko stane ta aplikacija in kje si jo lahko prenesem?

Aplikacija je brezplačna, prenesete si jo lahko prek trgovin Apple App Store ali Google Play Store.

Bom za svoje aparate Bosch s tehnologijo Home Connect še vedno prejemal tudi navodila v papirni obliki?

Da. Navodila v papirni obliki bodo še vedno priložena ob dostavi aparata. Kljub temu predstavlja digitalni priročnik dodatno vrednost za uporabnika, saj omogoča lažje razumevanje funkcij hišnega aparata.

MyBosch

Brezplačno se registrirajte in si zagotovite številne ugodnosti.

Servis

Izjemna pomoč strankam – pred in po nakupu.

01 583 07 00

Produktno svetovanje

Za informacije in nasvete v zvezi z nakupom in uporabo hišnih aparatov smo, od ponedeljka do petka med 7. in 20. uro, dosegljivi na brezplačni telefonski številki. Kadar koli pa nam lahko pišete prek spletnega obrazca.

Prodajna mesta

Poiščite prodajno mesto v vaši bližini.