Skip to content
Hišni aparati
Prijavite se / Registrirajte se

Bosch storitve popravila velikih gospodinjskih aparatov

Moderna bela kuhinja s prenosnim računalnikom, ki prikazuje Bosch storitve popravila

Tako kot pri kakovosti hišnih aparatov visoke standarde postavljamo tudi pri pomoči našim strankam. Dolgoletne izkušnje in široko storitveno omrežje servisa hišnih aparatov Bosch so sinonim za zanesljivost, trajnost in strokovnost.

Naši serviserji vam nudijo popravila pomivalnih, pralnih in sušilnih strojev , pečic, kuhalnih plošč, hladilnikov ter zamrzovalnikov znamke Bosch, pa tudi drugih velikih gospodinjskih aparatov znamke Siemens in NEFF. Obiskali vas bodo na vašem domu, kjer bodo analizirali morebitno škodo in vse motnje poskusili popravili na licu mesta. Poleg tega bodo po potrebi prinesli ustrezne nadomestne dele ter zagotovili strokovno znanje, nasvete in podporo za preprečevanje težav.

Možnosti popravila:

Rezervirajte obisk serviserja na spletu

V Bosch servisu gospodinjskih aparatov si lahko preko spleta rezervirate termin za popravilo vašega gospodinjskega aparata – hitro, enostavno in 24 ur na dan. Pričnite s spletno rezervacijo tako, da vnesete številko modela (E-Nr.) vašega aparata. Vnesite številko modela (E-Nr.) vašega aparata. Številka E-Nr. je potrebna za pripravo obiska serviserja, npr. za zagotavljanje potrebnih rezervnih delov.

Kako najti številko vašega modela (E-Nr.)

Številko E-Nr. najdete na tipski ploščici vašega hišnega aparata. Na začetku je sestavljena iz treh črk, ki jim sledi kombinacija številk in črk. Številke modelov Bosch se vedno začnejo s tremi črkami in vedno končajo z "/" ter dvema številkama kot zadnjima dvema znakoma.

Za uporabnike mobilnih telefonov: Fotografirajte tipsko ploščico

Če uporabljate svoj mobilni telefon, lahko v spodnjem polju kliknete ikono fotoaparata, nato fotografirate tipsko ploščico in naš sistem bo identificiral E-Nr ter prenesel pravilne podatke. Drugi uporabniki lahko na svoj računalnik naložijo sliko tipske ploščice in nato izberejo ustrezno datoteko, tako da sistem lahko prepozna E-Nr.

Pričnite s spletno rezervacijo z vnosom številke modela (E-Nr.)

Prosimo vnesite E-Nr.
Preverite pravilnost vnešenih podatkov
[global.common.msg.errorminlength]
Vnesli ste napačno vrednost
[global.common.msg.errorbadinput]
Številke modela (E-Nr) ni bilo mogoče prepoznati. Preverite naloženo obliko datoteke. Dovoljena sta samo PNG in JPG.
Prišlo je do tehnične težave. Poskusite ponovno ali ročno vnesite E-Nr.

Če želite rezervirati popravilo, pokličite telefonsko številko 01 583 07 00 za servis gospodinjskih aparatov Bosch

Stopite v stik z Bosch servisem, da se dogovorite za obisk serviserja. Servisni strokovnjaki bodo zahtevali nekaj podatkov o napravi in opis težave. Posredujte številko modela (E-Nr) vašega aparata. Številka E-Nr. je potrebna za pripravo obiska serviserja, npr. za zagotavljanje potrebnih rezervnih delov. Številko E-Nr. najdete na tipski ploščici vašega hišnega aparata. Na začetku je sestavljena iz treh črk, ki jim sledi kombinacija številk in črk. Številke modelov Bosch se vedno začnejo s tremi črkami in vedno končajo z "/" ter dvema številkama kot zadnjima dvema znakoma.

Če potrebujete podporo za iskanje tipske ploščice, preverite spodnji iskalnik tipske ploščice.

Telefonska številka servisa gospodinjskih aparatov Bosch

Prosimo, pokličite 01 583 07 00 in član naše Bosch servisne ekipe vam bo pomagal pri rezervaciji obiska serviserja.

Naš klicni center je odprt:

  • Od ponedeljka do sobote: 7.00-20.00

Upoštevajte, da je naše spletno orodje za rezervacijo obiska serviserja na voljo 24 ur na dan.

Želite rešiti težave brez rezervacije popravila?

Serviser se v kuhinji pogovarja z moškim in žensko.

Nekatere težave z gospodinjskimi aparati Bosch je mogoče odpraviti brez potrebe po obisku serviserja in naš razdelek za odpravljanje težav vam bo pomagal rešiti številne pogoste težave, ki se lahko pojavijo z vašim gospodinjskim aparatom Bosch.

Obiščite naš razdelek za odpravljanje težav, če želite poiskati odgovore na pogosta vprašanja in težave za vaš domači aparat Bosch.

Pogosta vprašanja o popravilih

Ali je potrebno poslati v popravilo ali lahko težave rešim sam?

Ali je potrebno poslati v popravilo ali lahko težave rešim sam?

Vedno je priporočljivo preveriti spletno samopomoč za prepoznavanje napake in brskanje po pogostih vprašanjih. Številne manjše težave lahko rešite sami, da se izognete naročilu popravila.

Popraviti ali kupiti nov aparat: ali je popravilo smiselno?

Popraviti ali kupiti nov aparat: ali je popravilo smiselno?

Glede na napako ter starost in stanje vašega aparata bo naša služba za pomoč strankam opravila analizo in priporočila, ali je servisno popravilo primerno. Svetovali vam bomo, kaj je najbolje narediti. V večini primerov se priporoča popravilo, kolikor je tehnično in ekonomsko smiselno. Navsezadnje je vaša odločitev o tem, kaj se bo zgodilo z vašim aparatom. Za popravila, ki zahtevajo obisk serviserja, če popravilo ni možno ali ni priporočljivo v primerih izven garancije, boste ob nakupu novega Bosch gospodinjskega aparata prejeli povračilo stroškov odpoklica. Znotraj garancije bo na voljo rešitev, kot je zamenjava aparata.

Kateri deli se uporabljajo za popravilo?

Kateri deli se uporabljajo za popravilo?

Naša služba za stranke uporablja samo originalne nadomestne dele – ne kopij ali rabljenih delov. Da bi se pripravili na najboljši način, tehnična ekipa vnaprej analizira vse težave, da zagotovi, da je serviser opremljen z nadomestnimi rezervnimi deli, ki bodo verjetno potrebni za izvedbo popravila.

Koliko bo stalo popravilo?

Koliko bo stalo popravilo?

Če za vašo napravo veljajo dvoletni garancijski pogoji proizvajalca, popravilo ne bo zaračunano. V primeru, da za aparat ne velja garancija proizvajalca, lahko preverite poštene in pregledne cene popravil. Naša služba za stranke skrbno spremlja cene popravil, da vam ponudi najboljšo možno vrednost za denar.

Kaj je zajeto v garanciji proizvajalca?

Kaj je zajeto v garanciji proizvajalca?

Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku 2 let, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

V primeru uporabe izdelka v poklicne ali pridobitne namene oziroma v namene, ki presegajo običajno rabo v gospodinjstvu, ali če aparat uporablja oseba, ki v skladu z veljavno zakonodajo ni opredeljena kot potrošnik, znaša garancijski rok 1 leto.

Dajalec garancije se obvezuje, da bo pokril vse stroške za odpravo okvar in tehničnih pomanjkljivosti, ki bi nastale ob normalni in pravilni (v skladu z navodili) uporabi izdelka v času, za katerega daje jamstvo. Za velike gospodinjske aparate kupec sporoči okvaro na klicni center.

Kateri podatki so potrebni za rezervacijo popravila?

Kateri podatki so potrebni za rezervacijo popravila?

Za rezervacijo popravila bodo strokovnjaki servisa zahtevali nekaj podatkov o aparatu in opis težave. Posredujte številko modela (E-Nr) vašega aparata. Številka E-Nr. je potrebna za pripravo obiska serviserja, npr. za zagotavljanje potrebnih rezervnih delov. Številko E-Nr. najdete na tipski ploščici vašega hišnega aparata. Na začetku je sestavljena iz treh črk, ki jim sledi kombinacija številk in črk. Številke modelov Bosch se vedno začnejo s tremi črkami in vedno končajo z "/" ter dvema številkama kot zadnjima dvema znakoma. Če potrebujete podporo za iskanje tipske ploščice, preverite zgornji iskalnik tipskih ploščice v spletnem orodju za rezervacije.

Kako servis gospodinjskih aparatov Bosch prispeva k varovanju okolja in podnebja?

Kako servis gospodinjskih aparatov Bosch prispeva k varovanju okolja in podnebja?

Servis gospodinjskih aparatov Bosch nudi najboljšo podporo za dolgo življenjsko dobo izdelka z zagotavljanjem originalnih nadomestnih delov in storitev popravil. Te storitve zagotavljajo funkcionalnost vaše naprave za dolgo časa. Dolga življenjska doba naprave pomembno prispeva k varovanju okolja in podnebja.

MyBosch

Brezplačno se registrirajte in si zagotovite številne ugodnosti.

Servis

Izjemna pomoč strankam – pred in po nakupu.

01 583 07 00

Produktno svetovanje

Za informacije in nasvete v zvezi z nakupom in uporabo hišnih aparatov smo, od ponedeljka do petka med 7. in 20. uro, dosegljivi na brezplačni telefonski številki. Kadar koli pa nam lahko pišete prek spletnega obrazca.

Prodajna mesta

Poiščite prodajno mesto v vaši bližini.